Skieers gezocht

  • Job

    Hey! M'n ski-groepje is recent uit elkaar gevallen, voor de tweede keer… Tentamens, geen geld, etc. Daarom is deze sneeuw liefhebber naastig op zoek naar een groepje skieers/boarders die mogelijk hun appartment nog wat verder willen opvullen of met een zelfde probleem zitten. Ik ben vrij flexibel in vertrekdata, vooral in jan & start febr, verder zelf ook flexibele persoon; een slaapbank vind ik al lang best. Ik ga zelf voor het skieen, maar als mensen willen feesten vind ik dat ook best. Let me know!

  • skiester

    Wellicht eens zoeken naar aanbieders hier op het forum. Dwarrels enzo. In november kan ik me herinneren dat er veel aanbieders waren voor alleenreizenden

  • Michiel

    He Job, ik zit in een vergelijkbare situatie, skimaatje getrouwd, dus op huwelijksreis ipv veel skiën dit jaar en vriendin heeft weinig zin.

    Misschien wel geïntresseerd dus om iets op te pakken…

  • Job

    Je snapt het niet he :-) Mogelijk een idee om eventjes via de mail verder te praten: jjobvdsande (at) hotmail

  • Job

    hey hey; nog gekeken, maar niet echt iets gevonden… alleen iemand die een dame wilde meenemen voor skiles. dat gaat bij mij niet op :-) lolskiester schreef:

    >

    > Wellicht eens zoeken naar aanbieders hier op het forum.

    > Dwarrels enzo. In november kan ik me herinneren dat er veel

    > aanbieders waren voor alleenreizenden

  • Joost

    Hee Job,

    Ik zit in dezelfde situatie en ben ook op zoek naar een leuk groepje zodat we toch lekker kunnen skieen! Ik ga zelf ook vooral voor het skieen. Mij zou eind januari/ begin feb het beste uitkomen.

    Ik hoor het wel! gr. Joost

  • Job

    sorry michiel, m'n verkeerde adres gepost voor je: jobvdsande (at) gmail . daar kan je me bereiken. thanks alvast