hotel/pension montafongebied

  • Erna

    Hallo allemaal,

    Wij hebben zojuist besloten om tussen Kerst en Oud en Nieuw (27 - 30 dec) nog even op en neer naar Oostenrijk te gaan. We willen eigenlijk wel een keer naar het Montafongebied, daar zijn we nog nooit geweest. We zoeken nog een hotelletje of pensionnetje of zo waar we kunnen overnachten. In ieder geval met ontbijt, mag ook hp. Veel zal er al wel vol zitten. Wie heeft er een goed idee voor ons? Hoop dat het nog lukt om iets te vinden!!!

  • Janneke

    Ik heb even voor je gekeken op www.booking.com in bijv. Gargellen en Partenen maar kon geen hotels vinden die in die periode nog beschikbaar zijn. Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met de lokale VVV's… als er nog iets beschikbaar is, moeten zij het weten.

  • Jeroen

    als je niet al te hoge eisen stelt. Het is wel schoon, de mensen zijn er vriendelijk, maar het pretendeert verder helemaal niets.. hetgeen je ook in de prijzen terugziet:

    Gasthof Rhätikon. Geen idee of ze nog plek hebben, maar niet geschoten…

    http://www.montafon.com/Gasthof-Rhaetikon/

    Jeroen

  • jantine

    misschien Pension Vallula, maar of ze plaats hebben?

  • Helga

    Wat Janneke al had geschreven, mail/bel lokale VVV's met de vraag of er ergens nog een zimmer vrij is. wie weet is er ergens nog een plekje. succes!

  • DooV

    Hotel Post in Gaschurn

  • Afoort

    Als je op montafon.at kijkt, kan je online vrije privat zimmers boeken.

    Zo is het mij ook gelukt.

    Succes

    Ps: of idd zoals hierboven al is gezegd even met de VVV mailen. Ik heb zeer goede ervaringen met die van Schruns en St. Gallenkirch. Erg vriendelijk en behulpzaam.

  • Erna

    Dank je allemaal!

    Gaan we proberen, zo maar eens ff wat bellen, dat werkt het snelst denk ik.

  • Janine

    Probeer eens in Partenen, Klein dorpje op 5 minuten rijden van het Skigebied Silvretta Nova (Gaschurn)

    bv; Hotel Zerres (hier hebben we een keer gegeten toen we in Gashurn zaten. Zag er netjes uit en was niet volgeboekt tijdens onze krokusvakantie, want zit toch net even buiten het grote gebied.) Kijk op:,

    http://www.ferienmacher.com/

    succes ermee,

    Janine

  • Erna

    Het blijkt toch nog wel erg moeilijk te zijn.

    We hadden wel verwacht dat er veel vol zou zijn, maar alles?????

    Er moet toch nog wel ergens een adresje zijn? We hebben inmiddels de keuze Montafongebied laten vallen en zijn nu ook elders in Oostenrijk aan het zoeken. De afgelopen dagen erg veel op internet gezeten, veel gebeld (ook met plaatselijke VVV's), maar toch nu toe niets gevonden.

    Soms vind je op internet wel dat iets nog vrij is maar als je dan belt is het toch bezet. Ook kregen we via de VVV's wel een paar adresjes (ook niet veel), maar ook die waren vol als we belden.

    We blijven nog zoeken, geven de moed nog niet op maar……. de stemming daalt hier al behoorlijk. Als iemand nog een gouden tip heeft voor ons…. graag!!!