Les kinderen hoe gaat dit?

• skiester

Je kunt ze ook overal huren als je geen goede helm vindt - persoonlijk zou ik eerder huren dan 2de hands kopen - dan kun je nl nog ruilen! Zorg er dan wel voor dat je zo'n haarnetje meeneemt (die hebben ze meestal wel in de shop maar niet overal!) voor de hygiene.

Als je toch 2dehands koopt: nachtje in de vriezer leggen: dan zijn de luizen wel dood. ;-)

• Mirjam

Is dit een goed haarnetje?

• skiester

prima! En dan vooral dat harige deel dat aan zn kin hangt! :D

• Marco F

In Ellmau heb je eigenlijk 2 oefenpistes, eentje aan de kant van Going en eentje aan de kant van de Hartkaiser.

Over de oefenpiste aan de kant van Going kan ik niets zeggen want aan die kant kom ik nooit.

Aan de oefenpiste aan de kant van de Hartkaiser is er een sleeplift die Kirchbichl heet. Dit is min of meer het vertrekpunt naar het totale SkiWelt gebied.

Beide oefenpistes zijn vanuit het centrum van het dorp goed te belopen. Lopend naar de Hartkaiser vanuit het centrum van het dorp zou ik je afraden, ik denk dat je dan toch gauw 30 min kwijt bent. Pak dan, zoals al vaker gesuggereerd, de skibus die je binnen 10 min. voor de Hartkaiser afzet.