skischool brixen im thale

  • Nyncke

    Heeft er iemand ervaring met de skischolen in brixen im thale.

    We gaan hier met de carnaval naar toe en willen de kids (3, 4, 5 jr) op skiles doen.

    Zou daarover wel wat meer info willen. Qua les en nederlandse instructeurs ed

  • Marinus

    3 jaar is wel erg jong hoor, waar je ze ook op skiles doet.

    Of de leraar Nederlands spreekt is minder belangrijk voor de kinderen dan dat er Nederlandse kinderen in het groepje zit.

  • syl

    Helemaal eens met marinus. Drie is echt jong. Heb ze ook gehad met skiles geven. Vanaf een jaar of vier en ze kunnen fietsen wordt het leuk. In Oostenrijk zijn de skilessen vaak een heledag en dat is echt te zwaar voor een drie jarige. Het ene kind is het andere niet, maar wel heel intensief. Het zou jammer zijn dat hij nu te jong is het daardoor niet leuk gaat vinden dan zitten jullie met de komende jaren… :(

    Maar het is natuurlijk jouw keuze. ik zou hem dan op een mini club doen voor een paar uurtjes en dan zelf van die plastic skietjes meenemen zodat hij 's middag met jullie kan klooien of eventueel een proefles van een 2 uurtjes.

  • nyncke

    Hoi

    Die van 3 jaar is vlotter dan haar zus van 4. En is niet mijn kind maar die van een vriendin van mij. Ze heeft voordat wij gaan al een paar lessen op de rollerbaan gehad. Maar ik snap jullie punt. Zolang ze maar plezier hebben.

    Hebben jullie ervaringen met de skischolen daar. Want daar was ik eigenlijk naar op zoek.

  • syl

    geen ervaring met skischolen in oostenrijk. Zag wel op de site staan dat ze voor de kleintjes speciaal lessen hebben van 2 uurtjes..