Ontmoeting

  • kootje

    Omdat wij gisteren in de buurt moesten zijn van Oud-Beijerland en ik me voorgenomen had om ooit eens een bezoek te brengen aan de Italië-expert Marlene ( http://ski.startpagina.nl/prikbord/read.php?3008,15923139,15974012#msg-15974012 ),

    hebben wij dat gisteren gedaan. Was een heel gezellige en leuke ontmoeting en we zijn een prachtige schaal rijker.

    Zo zie je maar Joep, eens komt het er van..

    .

  • Janneke

    (tu) Leuk, zowel dat je Italië-expert Marlene hebt opgezocht als de schaal

  • Joep

    Haha Kootje, we blijven naar elkaar uitkijken :-)

    Gek genoeg zijn Janneke en ik elkaar nog nooit tegengekomen in Utrecht (bijvoorbeeld in restaurant Buurten waar we beiden toch wel eens komen)…

  • kootje

    Wie weet Joep. De planning is dat wij wat meer richting midden NL gaan, maarja, de huizenmarkt hè.

  • Joep

    Tell me about it. Mijn oude vader (77) en zijn vriendin willen gaan samenwonen en proberen al jaren hun beider huizen te verkopen. Mijn vader heeft het nu eindelijk kunnen verkopen (tegen een fors lagere prijs) maar zijn vriendin haar huis (in Doorn overigens dus echt iets voor jullie misschien ;-)) staat maar te koop.

  • kootje

    Wij willen net iets hoger zitten en op de toekomst berekend. Alle voorzieningen op de begane grond.

  • Marlene N.

    Ha Ha, kijk ik weer eens op het forum hier, kom ik mijn schaal tegen. Weer eens wat anders dan een foto van besneeuwde hellingen :-) .

    Ik vind het leuk dat hij op een goed plekje is terecht gekomen Ali.

  • sylv

    @joep,

    haha bedankt voor de info voor het restaurant Buurten in utrecht en ook nog eens geen wintersportlocatie…. . Had nog nooit van gehoord, maar een gaan uittesten.

  • Janneke

    Haha, zo ontdek je nog eens waar mensen vandaan komen. Joep weet van mij ws dat ik regelmatig bij Buurten kom, omdat ik dat dan op facebook zet. En nu lees ik dat jij er nog nooit van gehoord hebt en het eens gaat uitproberen… dus vermoedelijk woon je ook in Utrecht of omgeving. Buurten is een gezellige stek, goede service, prima kwaliteitprijsverhouding, dus zeker eens heen gaan!

    Oh, dan moet je eigenlijk ook meteen Boulevard eens uitproberen, zo'n 20m van Buurten… ook erg gezellig, lekkere tapas, hammen en worsten die boven de bar hangen… ik vind het leuker dan die zgn. tapasbars in het centrum die allemaal dezelfde toeristische hapjes op de kaart hebben.

  • Sylv

    klopt utrecht! gaan wel allebei een keer uitproberen! Oja en Le:en moeten jullie ook echt eens uitproberen. Super lekker…