Yes, geboekt

  • Janneke

    Yes, ook wij hebben geboekt, wij gaan met kerst naar Warth. X(

  • Marinus

    Is een nieuwe verbinding naar Lech. Lekker groot gebied nu!

    http://www.auenfeldjet.at/

    Veel plezier in Warth, wij hebben ons er prima vermaakt: http://ski.startpagina.nl/prikbord/13306505/short-break-warth#msg-13306505

    Marinus

  • Joep

    Yihaa! :)-D

  • Janneke

    Hihi, omdat wij met kerst gaan snowboarden (en dat nog altijd niet zo goed kunnen als skiën), hebben we juist bewust gekozen voor een klein gebied. Maar wie weet, we zullen eens kijken of we een dagje Lech doen.

    Leuke bijkomstigheid: de eigenaresse van ons pension is een voormalig skikampioene, Wiltrud Drexel.

  • kootje

    Veel plezier.

  • ronaldski

    Wiltrud Drexel, nog nooit van gehoord. Maar toch even de link gevolgd. Het is altijd leuk om te zien wat zo iemand ooit heeft gedaan. Zelf heb ik in de afgelopen jaren 2 keer een weekje gelogeerd in het hotel van Nancy Greene in Sun Peaks, Canada.

    Nancy is een tijdgenoot van Wiltrud en heeft ook veel medaiiles op grote evenementen gehaald. Ik denk dat Wiltrud en Nancy elkaar wel kennen.

    Momenteel is Nancy ambassadeur voor de skisport in Canada. Ze organiseert ieder jaar een soort talentenjacht waar zo'n 12.000 kinderen aan mee doen. De talentenjacht moet voor Canada de toekomstige wintersport cracks opleveren.

    Het leuke van Nancy Greene is dat ze, als ze niet in haar huis in Whistler of Zwitserland verblijft, iedere dag met haar hotelgasten gaat skiën. Daarbij hanteert ze een elegante techniek om zo snel mogelijk de mindere skiërs kwijt te raken. Daarna wordt het skiën - vooral door dichte bossen - tot je er bij neervalt. Ik had nog nooit zo uitdagend geskied. Zou Wiltrud ook zo iets doen?

  • Janneke

    Haha, ik ben benieuwd, we zullen zien

  • sylv

    Veel plezier… :)

  • Janneke

    En jawel, toen ik Wiltrud vertelde dat ik iemand ken die in Canada in een hotel logeert van een Canadese skikampioene uit die zelfde tijd, riep ze meteen, dat is vast Nancy Green

  • kootje

    (tu)