Is er iemand bekend met winterbergbus.nl

  • patries

    Ik overweeg binnenkort een dagtrip te boeken via winterbergbus.nl. Iemand hier ervaring mee?

  • Gilbert

    Vorige week mee weggeweest, prima mooie nieuwe bus en vroeg in Winterberg. Zeker een aanrader, wij gingen voor 24,50 perpersoon

  • kevin

    ik was 2 weken geleden met me werk met de winterberg vip bus mee geweest en dat was me super bevallen en ik ben gisteren weer mee geweest! ik vind de winterbergbus helemaal top voor dat geld kan je zelf bijna niet eens rijden.

    ik denk dat ik misschien nog wel een keer ga als er nog genoeg sneeuw ligt over een paar weken.

  • jean-paul

    Prima, goed geregeld. Stapt meteen aan de piste uit

  • Tamara & Rob

    Afgelopen weekend met dit bedrijf naar Winterberg geweest. We zouden eerst een week eerder gaan, maar Winterbergbus adviseerde ons een week later te gaan i.v.m. regen. De sneeuw was top zaterdag en we hebben een erg leuke dag gehad.

    Vooraf een nette mail gekregen met het programma en allerlei informatie. Wij zouden op Schiphol instappen maar hadden vertraging met de trein, met nog een groepje andere mensen. Meteen gebeld, de bus heeft hier netjes op gewacht. We kwamen wel wat later terug in Nederland en hierover een mail gestuurd, tot onze verbazing (:D kregen wij hier direct 2 gratis tickets voor ter compensatie. Al met al een goede ervaring en 100% aan te raden.

  • logan

    prima organisatie, vroeg in de ochtend in winterberg en na het aprèsski en diner terug naar nederland. Wij vonden het fijn dat de spullen in de bus konden blijven en we rond de avond in de bus konden om snowboardschoenen te wisselen voor gewone schoenen. Gingen eerst altijd met de auto, maar dit is vele malen goedkoper, geen winterbanden nodig en je kunt lekker zitten en film kijken. volgend jaar weer

  • Marco

    Helemaal top dit, deze winter weer

  • Mathijs Dr

    voor de kerstvakantie geboekt, geen genoeg sneeuw in Winterberg, 3 dagen voor vertrek mailtje gekregen en meteen zelfde dag geld terug gekregen. Nu geboekt voor 25 januarie. Goede service!!! (tu)

  • Vincent (ski.startpagina.nl)

    Dit topic gaat dus op slot, Alle reacties zijn van de zelfde personen, (IP check, en e-mail adres check)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.