auto route naar Arabba

  • claudia

    Geweldig Richard om dit te zien, krijg gelijk weer een enorme zin om er naar toe te gaan.

    En dat restaurantje waar je stopte, ben de naam kwijt, ik ben heel slecht in namen8-), daar moet je idd eten! Helemaal geweldig.

  • germaine

    superleuk ! bedankt voor het voorproefje.

  • Richard I

    claudia Schreef:

    ——————————————————-

    > En dat restaurantje waar je stopte………

    Niet te veel eer! Ik heb de filmpjes niet gemaakt, ik heb alleen de linkjes gepost.:) Straks krijg ik nog een discussie over snowblades over me heen. :D

    De hut die je bedoelt heet Scotoni. Een paar jaar geleden werd hij door een Duits wintersporttijdschrift (dacht ik) uitgeroepen tot beste berghut van weet ik veel. (Echt informatie waar je wat aan hebt).

    Anyway, ik ben er geweest en vond het een beetje tegenvallen. We konden toen vanwege het slechte weer ook niet op het terras zitten. De hut stond blauw van de rook van de BBQ, en ik ben niet zo'n fan van heel veel vlees.

    Als ik de tocht maak ga ik liever eten bij Rif Lagazuoi, op het hoogste punt bij de kabelbaan. Heerlijk eten, ook binnen, mooie wijnkaart en een geweldig uitzicht.

    Maar misschien volgende keer toch Scotoni weer eens proberen.

  • Marlene N.

    Heel vaak ben ik het met Richard eens, maar wat Scotoni betreft niet.

    Ik vind het wel degelijk een fantastische hut om te eten. Ik neem echter nooit de grill-gerechten, maar meestal een pasta of kaisersmarrn. Als je in de buurt van die grill zit lijkt mij ook niet super, maar ja, zeker bij Scotoni, heb je de plekken niet voor het uitzoeken, meestal heel erg druk daar.

    In de zomer was ik er ook een keer, een stuk rustiger is het dan.>:D<

  • Richard I

    Hoi Marlene,

    Ik weet nog niet of het dit jaar gaat lukken om naar de Dolomieten te gaan. Maar ALS ik ga, dan zal ik Scotoni een nieuwe kans geven :)

  • Marlene N.

    Wijs besluit Richard.

    Zoals je misschien in een ander bericht van me hebt gelezen: ik heb nog plaats over in mijn appartementje en auto, dus aan mij zal het niet liggen als je niet naar de Dolomieten gaat dit jaar.:D

  • Richard I

    Moest even zoeken…. Leuk idee :D

    Mijn vriendin kan om een aantal redenen nog niet beslissen. Maar nu kan ik zeggen: anders ga ik gewoon met Marlene! 't Is het proberen waard: misschien kan ze dan de knoop wel doorhakken (:D

  • Marinus

    Misschien heb je daarna geen vriendin meer :D

  • Marlene N.

    Tuurlijk wel Marinus, ik ben volkomen ongevaarlijk hoor! (:D

  • Marinus

    Vriendinnen hebben soms de nare eigenschap om daar een heel eigen idee op na te houden ;)