Trein naar winterberg

  • Guesszzz

    Hallo,

    Wie weet hoelang je erover doet om met de trein van amsterdam in winterberg te komen? Ik zie op de ns site 5 uur staan, maar ook 2 uur met de ice? 1 van de 2 lijkt me fout! Hoop dat iemand het weet!

    Bedankt!

  • Erik

    Ik neem aan dat je voor de ICE gekeken hebt op NS Hispeed? Let daarbij op dat, ook al vul je Winterberg als eindbestemming in, de trein in feite alleen maar tot oberhausen rijdt. Je kunt dit zien door bij de resultaten rechts op ‘details’ te klikken. Vervolgens zul je dus nog van Oberhausen naar Winterberg moeten, en dat duurt met de trein 2:45 uur. Scheelt dus in totaal niet veel met de ‘gewone’ 5 uur.

  • sylv

    ik kijk altijd op duitse bahn site. is veel beter dan de hispeed. http://www.bahn.de

    als je de kans hebt om tot de grens een ns kaartje te kopen en vanaf de grens een kaartje naar winterberg scheelt dit vaak veel. je schijnt ook speciale kaartjes te hebben voor naar winterberg vanaf de grens. ( weekend ect) heb ik gehoord.

    succes

  • JanWillem

    Hoi Guesszzz,

    Je kan het beste via Dortmund reizen. Vanaf daar overstappen op een trein naar Winterberg. is volgens mij vanaf Utrecht zo'n 4 uur reizen met overstap.

    Ik zag dit op de website van Prachtigwinterberg.nl

    Goede reis!

    Jan-Willem

  • Guesszzz

    Dank je wel! Ga even kijken!

  • Johan

    Gebruik Bahn.de om je reis te plannen. Je kunt met vroegboek-korting voor 2*39 euro op en neer. Bij treintreiswinkel.nl zelfs voor 58 euro. Beter ga je niet naar NS-Hispeed. Die zijn duur, hoewel ze soms wel aanbiedingen hebben.

    Het duurt 5:23 uur op z'n kortst. Daarvan zit je inderdaad een kleine 2 uur in de ICE.

    Veel plezier!

    Guesszzz Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    >

    > Wie weet hoelang je erover doet om met de trein

    > van amsterdam in winterberg te komen? Ik zie op de

    > ns site 5 uur staan, maar ook 2 uur met de ice? 1

    > van de 2 lijkt me fout! Hoop dat iemand het weet!

    >

    >

    > Bedankt!

  • Danny

    Al op winterbergbus.nl gekeken?

  • Sylv

    En nog gelukt met planning je winterberg reis?

  • Jose

    Als je na 09.00 reist in Duitsland, dan kun je vanaf Oberhaussen naar Winterberg een Schoenetagticket kopen, dit is geldig voor 5 personen en kost € 37.50 per enkele reis (voor 5 personen)