ski-france.com

  • ina

    Heeft er iemand ervaring met “ski-france.com”?

    Ze hebben een vrij groot aanbod. De verleiding is groot daar er heel wat interessante zaken tussen zitten.

  • Roel

    Je zou gaan denken dat dit ook een verkapt spam-bericht is… Ina sorry als het niet zo is.

  • ina

    Wel Roel, dit is helemaal geen spambericht.

    Ik vond voor de rest er ook niet veel van terug op het net.

    Gewoonlijk boek ik via een reisbureau.

    Er zitten heel wat mensen met ervaring op het prikbord vandaar.

    Ik was thans gelukkig dat er zo snel reactie kwam op mijn vraag.

    Maar ja, volgende keer beter…

  • kootje

    Hoi Ina,

    Ik heb geen persoonlijke ervaring met ski-france, maar ik heb even gekeken welke residences ze in Les Arcs 1800 aanbieden en dat is in orde. Maar let wel op hoe de appartementen zijn i.v.m slaapplaatsen. Een 2 kamerappartement betekend 1 slaapkamer voor 2 personen en 2 personen slapen in de woonkamer enz. M.a.w. als je niet in de woonkamer wil slapen, moet je gewoon een groter appartement nemen. Dit geldt voor beide onderkomens.

    Naar mijn beste weten is Belmont gerenoveerd, maar daar mag je me niet op vastpinnen.

  • sylv

    Volgens verschillende organisatie is Belmont gerenoveerd. Heb dit ook gelezen in verschillende reviews dat het gerenoveerd is.

  • Taco

    beste Ina, zojuist iets geboekt, er is inderdaad niet veel (niets) te vinden op het internet over deze organisatie….. weet jij inmiddels al meer? We hebben nu 4 dagen voor de eerste betaling om nog wat uit te zoeken, groeten Taco

  • ina

    Ik ben nog niet veel wijzer geworden. Enerzijds ben ik wat argwanend als er .com achterstaat. Anderzijds zijn de locaties die ze aanbieden voor een groot deel ook te boeken via Pierre et vacances. Daar heb ik wel vertrouwen in en nog nooit problemen mee gehad. Hun prijzen zijn ook vergelijkbaar. Ze hebben wel een enorm aanbod. Ik denk dat het gewoon een internet firma is die op percent werkt. Sommige locaties beginnen aardig vol te lopen.

    Volgens mij is het wel in orde. P&V zou heel hun gamma niet op het net laten staan als het niet zou kloppen.

    Zelf heb ik geboekt via homelidays. Gewoon particulier. We hebben het er maar op geriskeerd. Ik heb de gegevens van de eigenaar aangevraagd en ingetikt op het net. Woonplaats e.d. bleken te kloppen. Ik heb nu 300 € minder betaald dan een vergelijkbaar appartement via het reisbureau. Op hoop van zegen…

  • Taco

    via homelidays is prima!

    Wij hebben nu contact opgenomen met Ski-france.com in Duitsland en een “Sicherungsschein fur Pauschalreisen” ontvangen, we gaan nog even met de verzekeraar bellen (of gaan de gok maar wagen).

  • piet

    Als je op Internet een huisje vindt en dan bij een particuliere eigenaar gaat boeken, vraag dan altijd om een huurcontract.

    Indien hij een BTW nummer heeft, kan je dit ook altijd controleren. En verder gewoon oneindig veel vragen stellen en foto's vragen.

    Zo kom je volgens mij al een heel eind verder in je onderzoekingen!

  • Katrien

    Ik heb ook via ski-france.com geboekt.

    In Les Menuires. Ik zit helaas met dezelfde twijfels als de meesten hier verder. Ik vertrek volgende week vrijdag en zal weten te zeggen hoe het was.

    Tot een maand geleden kreeg ik steeds snel en correct antwoord via mail indien ik een vraag had. Ik heb eergisteren opnieuw een mail gestuurd maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen…

    Benieuwd wat het zal geven! Ik houd jullie op de hoogte.