Zell - Gerlos - Konigsleiten

  • Helga

    De spetterendste après ski, de grootste plaats en de meeste mogelijkheden qua uitgaan = Gerlos. Ik hou er zelf totaal niet van, veels te massaal. en ook qua pistes stelt Gerlos weinig voor. Wel kun je van daaruit makkelijk naar Zell en Königsleiten skiën. Misschien niet het meest uitdagende gebied, maar ik vind het er superleuk (ben er al 5 keer geweest).

    Vergeet ook niet de verse gegrilde haantjes in de larmachbar aan de kant van K'leiten, heel erg lekker!!!!!!!!!!!!!

  • Expert

    Ik zou naar Edelweiss met Dynamic gaan.Pension aan de piste en om de hoek een hele leuke apreski plubar!! Gebied is leuk om te skien.Wil je echt de drukte opzoeken pak je de skibus naar Gerlos om te apreskien en terug gewoon de taxi.. Helga schreef:

    >

    > De spetterendste après ski, de grootste plaats en de meeste

    > mogelijkheden qua uitgaan = Gerlos. Ik hou er zelf totaal

    > niet van, veels te massaal. en ook qua pistes stelt Gerlos

    > weinig voor. Wel kun je van daaruit makkelijk naar Zell en

    > Königsleiten skiën. Misschien niet het meest uitdagende

    > gebied, maar ik vind het er superleuk (ben er al 5 keer

    > geweest).

    > Vergeet ook niet de verse gegrilde haantjes in de larmachbar

    > aan de kant van K'leiten, heel erg lekker!!!!!!!!!!!!!

  • Helga

    Mee eens Expert, heb al 4 keer in edelweis gezeten… maar rlc vraagt om de meeste mogelijkheden qua uitgaan en de grootste plaats enzo…. en daarvoor moet je niet in K“leiten zijn. k”leiten is gewoon een knus dorpje met 2/3 après-ski tenten en 1 disco….

  • susanna

    Qu’est-ce que le tramadol ?

    Le tramadol est un analgésique similaire à un opioïde.

    Il agit dans le système nerveux central (SNC)

    pour soulager la douleur.

    Le tramadol est utilisé pour traiter la douleur modérée

    à sévère chez l’adulte.

     

    contactez notre site Web à:  https://parisiennepharma.com/product/acheter-du-tramadol-sans-ordonnance/

    afin de nous: drlouis10@gmail.com