Les Menuires, materiaal huren.

  • Juud

    Heeft iemand ervaring met het huren van materiaal via 1 van de volgende winkels in Les Menuires?

    Intersport Espace Tonic Sarl Centre Commercial des Bruyères Tel.: +33-479 006 551

    Intersport PLP Sports La Croisette -Immeuble Oisan Tel.: +33-479 011 556

    Rosael Sport Chalet du soleil - Reberty 2000 Tel.: +33-479 011343

    Le Capricorne Le Bettex Tel.: +33-479 401 014

  • DooV

    Die winkels liggen niet echt dicht bij elkaar.

    Zou je niet een toko kiezen die dicht bij je accomodatie ligt?

  • Bas

    Als je in LM materiaal huurt en je vindt prijs belangrijk zoek dan een verhuurder die wat verder weg ligt van het centrum. Wil je bijzonder materiaal huren en is prijs minder belangrijk dan is La Godille de beste optie.

    Ga je voor gemak doe dan wat DooV zegt en loop naar je skiboer op de hoek. Als er dan wat mis is kun je zo terug. In elke wijk zit wel 1 of meer skishops met verhuur.

  • DooV

    Ik had eigenlijk verwacht dat je Covili zou promoten.

  • Bas

    Je bedoeld Roc Sports in de wijk Fontanettes? Die van 2002 coupe du monde winnaar Frederic Covili? Bedoel je die winkel met die erg vakkundige meneer Stephane die zelfs iemand met ongekeerde voeten nog een paar passende schoenen kan aanmeten, die?

  • DooV

    Precies, die bedoel ik.

  • Juud

    Dank alvast voor jullie reacties, maar ik heb net bericht gekregen dat we ons gehuurde materiaal bij 1 van deze 4 winkels op kunnen halen. Dus misschien weet iemand welke van deze 4 het beste is?

  • DooV

    Ik denk niet dat het veel uitmaakt. Het zijn allen verhuurtoko's die het gebruikelijke materiaal leveren.

  • Bas

    Juud,

    In welke wijk verblijf je? Ik zie 4 aanbieders in 4 verschillende wijken. Als je bv in Bruyeres zit wil je je spullen niet in Bettex ophalen.

    Oftewel ze hebben een deal met 4 verhuurders die dicht bij de onderkomens zitten. Zal elkaar niet veel ontlopen. Wel mekkeren als je niet tevreden bent. Materiaal in een pakket wil nog wel eens het mindere materiaal zijn. Ze krijgen erg weinig betaald voor deze verhuur en het betere willen ze liever voor de goed betalende klanten bewaren. Ben er dus alert op.

    Bas

  • Juud

    Oke, dank je wel.