Bergland express

  • MV

    Kijk ik klaag wel ff dat mijn bus gejat is,maar als ik het bericht in de telegraaf lees,word je daar ook niet vrolijk van…..

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2867429/__Wintersporters_vast_in_Oostenrijk__.html

    Dan maar met Leonnetje naar O'rijk……

    Wel klote voor diegene die er nu zijn en die as zaterdag gaan.

    Veel sterkte en goeie thuiskomst en heenreis natuurlijk voor diegene die gaat zaterdag.

    Gr Marcel

  • N

    Ja, voor idereen goede reis en fijne vakantie! Ik vertrek 2e Kerstdag naar Brixen Eerst een nachtje in een pensionnetje en zaterdag skien en naar het appartement.

    Nina

  • Janneke

    Pfff, ben ik even blij dat ik a.s. vrijdag met de Alpen Expres ga.

  • Jeroen

    hééé… heb je de reisperiode kunnen omzetten? Da's goed nieuws.. of ben jij niet de Janneke die van haar Alpen Expres tickets voor 9-1 af wilde?

  • atomic

    **********************

    Ruim driehonderd Nederlandse wintersporters die met de Bergland Express vanuit Oostenrijk aankomende zaterdagavond naar Nederland zouden terugkeren, moeten waarschijnlijk nog langer in hun skigebied verblijven

    *********************

    Dat is vervelend zeg. Nog een paar dagen extra skieen. :)

  • Janneke

    Hihi, nee, ik ben een andere Janneke en had mijn vakantie met oud & nieuw deze zomer al gepland.

  • Janneke

    Oei, da's misschien verwarrend, want ik (planet.nl) ben wel weer dezelfde Janneke als hierboven (xs4all)… afhankelijk van of ik thuis of op mijn werk ben ingelogd, maar dus niet dezelfde Janneke die haar treinkaartje aanbood.

  • Janneke

    Een paar extra dagen skiën lijkt me niet zo vervelend voor de gestrande mensen, maar hoe komen die in godsnaam nog aan accommodatie?

  • JW

    Volslagen GEK worden we ervan :( !!

  • Jeroen

    tsja, nou moet het afgelopen zijn met die onzin ;-)