Restaurant Schruns / Montafon

  • Afoort

    Dan zou ik ook graag willen weten of er nog tips zijn voor Montafon?

    Alvast bedankt.

    Groetjes,

    Afoort

  • Ewald

    Ligt eraan waar je gaat skien in het Montafon.

    Ik ga een poging doen maar de informatie is wel ca. 6-8 jaar oud.

    Silvretta Nova:

    Mijden: Bella Nova en Nova Stoba –> Vreetschuren

    Aanrader: Brunellawirt (in de buurt van Alpenhotel Garfrescha)

    Gargellen:

    Aanrader: Obwaldhütte (langs piste 2a), Barga (bijna aan het eind van dalafdaling 2)

    Hochjoch (Schruns):

    Aanrader: Grasjoch (bij dalstation van lift I)

    Succes.

  • Helga

    Ik deel de mening van Ewald, vermijd de 2 grote vreetschuren bovenop de berg. Bij St Gallenkirch zit bij het Mittelstation der Valiserabahn een aardige tent, Gäßbarga.

    Richting Gaschurn aan de blauwe piste 1 zit Zur Brez'n, direkt bei der Mittelstation der Versettlabahn. Ik heb er alleen buiten gezeten, maar dat was pirma en niet zo megagroot als die vreetschuren bovenop de berg.

  • haas

    Ik weet niet meer hoe de hut heet, maar op het middenstation van de gondels

    (recht tegenover de verhuur) zit een relatief groot restaurant. Beneden een grote zaal voor picnic, eerste verdieping terras en groot zelfbedieningsrestaurant (wel leuk en snel vond ik maar wij waren buiten hoog seizoen), 2e verdieping eten van de kaart binnen en op terras. Dat laatste moet je doen, was nauwelijks duurder toen en prima verzorgd.

    Op het grasjoch in Schruns zit ook nog een leuk koffiehutje. De lift naar het grasjoch is koud, maar wij hadden daar steeds de mooiste condities (wel veel blauw geloof ik). Als je niet te moeilijk wilt skieen vond ik het hochjoch mooier skieen dan Silvretta, ook omdat het daar veel rustiger was.

  • Jeroen

    ooh, ja.. Barga in Gargellen heeft echt fantastische pizza's en pasta's. Die móet je bezocht hebben. Vergeet dan niet gelijk het thuisfront te bellen en te zwaaien naar de live streaming webcam die onder de dakgoot hangt (die volgens mij tegenwoordig heel wat minder streaming is, maar nog wel live: http://www.barga.at/webcam.html)

    Veel plezier in dit vriendelijke gebied!