reisgenoten gezocht weekendski 23 t/m 26 januari

  • Paskal

    Naast mijn ski-vakanties naar Val Thorens en La Plagne ga ik samen met Marcel de Skier (volgens mij post hij hier ook wel eens) in januari nog een weekend skiën. Eigenlijk willen met zo'n 4 personen gaan dus we zijn nog op naar twee reisgenoten.

    Wie zijn wij?

    Paskal: 35 jr, woonachtig in Helmond en zo'n 10 jr ski-ervaring

    Marcel: 38, woonachtig in Baarn en zo'n 15 jr ski-ervaring

    Ski-beleving

    We gaan voor het skiën en we houden van redelijk wat km maken, maar ook op zijn tijd van een relaxmoment op een terrasje. Zwaar après-ski is niet aan ons besteed, maar een biertje in de bar hoort er natuurlijk bij ;)

    Onze planning

    Vetrek wo.avond 21 jan, do t/m ma skiën en ma. de 26e in de loop van middag weer huiswaarts. Eventueel kun je di. dus weer fysiek op het werk aanwezig zijn ;)

    Ik heb eigen vervoer beschikbaar in de vorm van een BMW 540 touring met ski-box dus dat moet lukken met 4 personen….. De kosten voor het vervoer worden gedeeld.

    Gebied

    Eerlijk gezegd is het mij om het even zo lang het maar niet al te klein is. Marcel kwam met de opties Avoriaz (mooi groot in L. P du Soleil) of de gezelligheid van St. Anton in Oostenrijk. Geboekt is er nog niet, maar dat willen we begin januari doen.

    Oh ja, Marcel en ik kennen elkaar ook nog niet dus vrees niet dat je tussen twee hechte vrienden terecht komt.

    Spreekt bovenstaande je aan en heb je zin om mee te gaan met ons stuur mij dan een mailtje. Overige vragen kun je hieronder ook kwijt en tips/hints mbt de genoemde ski-gebieden zijn uiteraard ook van harte welkom! Belerende

  • Paskal

    Te vroeg op “plaatsen” gedrukt…..

    Belerende opmerkingen over 's nachts rijden en dan skiën e.d. zijn niet echt nodig…. :+

  • Paskal

    niet goed ingevoerd dus nog een edit:

    Planning:

    Vertrek do.avond 22 januari en vr t/m ma. skiën.

  • Job

    Heb mogelijk wel interesse; afhankelijk van wat jullie schatten dat de kosten worden, heb geen unlimited budget namelijk. Ben 26 jaar, man, afstuderend student, Eindhoven, 3j ski ervaring. Materiaal zou ik daar huren waarschijnlijk op schoenen na. Kan nog zeker geen zwart, maar zal m'n best doen met volgen :-) Kan je me mogelijk een mail sturen op jobvdsande (at) gmail.com. Dank alvast!Paskal schreef:

  • skiester

    he, zoveel 540 tourings rijden er niet rond in NL: heb je hem toevallig gekocht van een dame uit Amsterdam?

  • Helga

    Heel erg leuk idee! helaas net wat te vroeg voor mij, omdat ik er dan net een week skivakantie op heb zitten, anders had ik het zeker in overweging genomen!

  • Janneke

    Had me erg leuk en gezellig geleken, ware het niet dat ik vrijdag al een weekje ga en in maart nog een keer… mijn baas ziet me al aankomen als ik vraag of ik in januari nog een keer vrij kan nemen… helaas helaas, dat zit er niet in dus.

    Veel plezier!

  • Loes

    Januari is eigenlijk net een beetje te vroeg. Als je nu een weekend na ‘ons’ (volgens mij gaan wij elkaar daar zien) La Plagne weekje had voorgesteld, had ik het zeker serieus overwogen. 't Blijft voorlopig even bij een weekje La Plagne helaas. Mocht je nog serieuze plannen krijgen voor eind maart/april/mei, ik hou me aanbevolen!

    (Mar)loes

  • Marcel de Skier

    Ik ben van de partij :)

  • Paskal

    Zo, ff wat wezen krabbelen in Landgraaf dus nu wat reacties….

    Gelukkig Marcel ;)

    @Job: geen idee eigenlijk…. echt goedkoop is een weekend skiën echter niet aangezien je toch vast zit aan de reiskosten (beninze + evt. tol) van ca 100€ p/p. Tel daarbij op de skipas (ca 140€ in geval P.du Soleil), appment, de huur van je spul en wat eten en drankjes en je gaat al rap richtig de 500€ p/p is mijn inschatting.

    @skiester: nee, gekocht van iemand uit Cap. a/d IJssel. Unieke aan mijn 540 is dat ie voorzien is van een 6-bak. Heerlijke auto, maar daar hebben we andere fora voor ;)

    @Janneke; had ie maar geen baas moeten worden. Ik heb ook de 1e wk van feb VT staan en de 1e wk van Maart La Plagne. Net voor de week VT dus bovenstaande weekend. Nog een lang weekend rond de 21e of 28e maart sluit ik voor mezelf echter niet uit ;) Het is me nu echter wel erg vroeg om dat al helemaal vast te gaan leggen….

    @(Mar)Loes, wij gaan elkaar zekers zien in La Plagne. Maar eerst is daar nog 11 jan. of ben je er dan niet? En die optie voor eind maart hou ik zekers open….